master88
kontolkuda Bandar Sakong Bandar Poker dan Domino
Jual Obat Pembesar KLG
Vimax Asli Canada
KLG
Vimax Asli
Vimax Herbal

Was Cara Delevingne's Body Altered in Suicide Squad? You Be the Judge...

Was Cara Delevingne's Body Altered in Suicide Squad? You Be the Judge...Suicide Squad recently won an Oscar for Best Makeup, but what about the visual effects? Let's take a look. The VFX Breakdown by Imageworks video shows an in-depth looks at all of the...1 month ago via E!Online

Cara Delevingne Is the Latest Celebrity to Shave Her Head

Cara Delevingne Is the Latest Celebrity to Shave Her HeadCara Delevingne is following in the footsteps of Katy Perry and Kristen Stewart... Yes, the 24-year-old supermodel just shaved off all her hair! Though she's only been...1 month ago via E!Online

Leonard Cohen's son pays tribute to late father at Juno Awards

Leonard Cohen's son pays tribute to late father at Juno AwardsShawn Mendes and Alessia Cara were among the other winners at the 2017 Juno Awards on this weekend (01-02Apr17).2 months ago via music-news

Modeling Was Never Enough for Cara Delevingne: How She Parlayed Her Empire Into Film, Activism and Now... a Novel!

Modeling Was Never Enough for Cara Delevingne: How She Parlayed Her Empire Into Film, Activism and Now... a Novel!Cara Delevingne continues to find new ways to prove she's more than just a pretty face. We came to know and love the British beauty back in 2011, when at 20-years-old she walked her...2 months ago via E!Online

Of Course, Cara Delevingne Makes This Fashion Mix-Up Work

Of Course, Cara Delevingne Makes This Fashion Mix-Up WorkCara Delevingne extended her carefree nature to the front row at Paris Fashion Week. The model-turned-actress is no stranger to pulling off difficult runway looks. But when you can...2 months ago via E!Online
HOT NEWS!

Lihat Cara Meisya Siregar Perlakukan Anak, Bebi Romeo: Aduh Anak Cewek Gue

agen vimax
Lihat Cara Meisya Siregar Perlakukan Anak, Bebi Romeo: Aduh Anak Cewek Gue

Laporan Wartawan Tribunnews.com, Achmad Rafiq

TRIBUNNEWS.COM, JAKARTA - Musisi Bebi Romeo mengaku sangat senang mendapatkan anak ketiga berjenis kelamin laki-laki yang diberi nama Muhammad Bambang Arr Ray Bach.

Bebi namun sempat memiliki ketakutan bagaimana mewarat dan mendidik Bambang. Apalagi selama ini dia dan sang istri, Meisya Siregar telah terbiasa mendidik dua anak perempuan.

"Treatment pasti beda. Justru aku agak takut. Aku punya cita-cita nge-treat anak laki-laki nggak sama kaya nge-treat anak perempuan," ucap Bebi ketika ditemui di RSIA Asih, Panglima Polim, Jakarta Selatan, Minggu (27/11/2016).

"Istriku ini cara didik anak perempuan benar-benar gaya dia ya. Istriku termasuk orang yang keras dan tegas sama anak perempuan. Aku yang sering, 'aduh, anak cewek gue'," sambungnya.

Bebi menuturkan jika selama ini tidak tega ketika melihat kedua anak perempuannya harus mengerjakan sesuatu hal yang berat.

Apalagi ia merasa seorang ayah lebih dekat dengan anak perempuan.

Namun ia tidak ingin sang istri justru bersikap lebih lembut kepada Bambang dan menyerahkan pendidikan anak laki-lakinya kepada Bebi.

"Aku sih udah punya cita-cita treat dia sebagai laki-laki. Karena ini dunia kita, laki-laki. Kalau dia tega sama anak perempuan, dia tega nggak nih sama anak laki-laki. Biasanya kan anak laki-laki kekasih ibunya," kata Bebi.

"Siap gak? Nanti bambang, kosek garasi, nanti kamu bilang, 'janganlah sayang'. Kemarin anakku kamu suruh ngosek tembok. Gue sedih, anak cewek gue, ya ampun sayang. Tapi buat dia dewasa nggak apa-apa. Mudah-mudahan kuat yah punya anak laki," lanjut Bebi seraya menatap sang istri.

Apa kata sang istri?

"Iya lah siap. Dia haus jadi laki-laki batak yang struggle," celetuk Meisya Siregar seraya tersenyum.

6 months ago via TRIBUNnews.com

DOWNLOAD MP3/VIDEO VIA YOUTUBE

  • Youtube video cannot be found!
Home   |   Disclaimer   |   Terms Of Use   |   About Us   |   Contact Us
Language: English | Indonesian | Chinese
Copyrights© 2012 widih.co - All Rights Reserved